Saturday, May 20, 2017

ကြ်န္ေတာ့္ေျမမွာ

 

ပန္းပြင့္ကို ကၽြန္ေတာ္မင္
ပန္းပင္ကို ကၽြန္ေတာ္ပ်ိဳး
ထံုနံ႔သာ ငံုကာဖူးခါမွ
လက္ဦးသူ... ခ်ိဳး။

အသီးကို ကၽြန္ေတာ္မင္
အပင္ကို ကၽြန္ေတာ္ပ်ိဳး
သီးကင္းငံု ေပၚကာထြက္ခါမွ
လက္ဦးသူ... ခိုး။

ပန္းအလွ ကၽြန္ေတာ္မင္
ပန္းပင္ကို ကၽြန္ေတာ္ပ်ိဳး
ပြင့္ခ်ိန္တန္ ရနံ႔႐ိုင္းနဲ႔
ပဒိုင္းပင္မ်ိဳး။

အခ်ိဳသီး ကၽြန္ေတာ္မင္
အခ်ိဳပင္ ကၽြန္ေတာ္ပ်ိဳး
သီးခ်ိန္တန္ တမာမ်ားလို
ခါးသည့္အမ်ိဳး။

ေရမေလာင္း ေပါင္းမသင္
ပန္းတစ္ပင္ပါလား။

မေမွ်ာ္ရဲၿပီဘု
ကံနည္းသူ ကၽြန္ေတာ္မို႔
ေတာ္သလိုပြင့္
သင့္သလိုဖူး
လက္ဦးသူခ်ိဳးခ်ိဳး
ျမတ္ႏိုးသူ ပန္ပန္
ကိုယ့္ထိုက္နဲ႔ ကုိယ့္ကံေပါ့
ကိုယ္တန္လွ်င္ ကုိယ္ပန္ရခ်ည္လိမ့္လို႔
ေျဖသိမ့္ကာ စိုးရိမ္စိတ္ႏွင့္
ရင္ထိတ္တကား။

ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း)

No comments:

Post a Comment